Friday, March 26, 2010

Protokol-protokal Yahudi 3

Protokol Ketiga Belas
Bagi memastikan kejayaan usaha-usaha memonopoli dan mempercepatkan proses keruntuhan, maka bangsa Yahudi hendaklah menghapuskan golongan korporat dari bangsa bukan Yahudi di samping mengadakan spekulasi dan menyebarkan projek-projek mewah, pesta-pesta serta pelbagai bentuk hiburan lain di kalangan bukan Yahudi kerana semuanya ini akan menelan kekayaan mereka. Untuk mengalihkan perhatian orang bukan Yahudi daripada memikirkan persoalan politik, maka agen-agen Yahudi hendaklah membawa mereka kepada kegiatan-kegiatan hiburan, olahraga, pesta-pesta, pertandingan kesenian, kebudayaan dan lain-lain lagi.

Protokol Keempat Belas
Para ahli falsafah Yunani mestilah membincangkan kekurangan-kekurangan serta mendedahkan keburukan agama-agama lain. Para penulis Yahudi harus menonjolkan tulisan-tulisan pornografi iaitu mengadakan sastera-sastera yang tidak bermakna, kotor dan keji.

Protokol Kelima Belas
Apabila mendapat kesusahan, bangsa Yahudi akan membunuh tanpa belas kasihan terhadap setiap orang yang menentangnya. Setiap pertubuhan yang merancang untuk menentangnya mestilah dihukum dan ahli-ahlinya dibuang negeri. Oleh itu, mesti didirikan sebanyak-banyak Freemansonic Lodge iaitu tempat-tempat pertemuan rahsia orang-orang Yahudi.

Protokol Keenam Belas
Yahudi akan membangunkan universiti mengikut rancangan yang begitu tersusun. Pensyarah-pensyarah akan mendidik dan membentuk para pemuda supaya menjadi manusia yang patuh kepada pihak berkuasa (Yahudi). Bagaimanapun ajaran mengenai undang-undang negeri dan politik tidak akan diajar kecuali beberapa orang sahaja yang terpilih kerana kebolehan mereka.

Protokol Ketujuh Belas
Yahudi meletakkan kehakiman ke dalam bidang yang sempit dan terhad. Guaman akan dilahirkan orang-orang yang kejam, tidak berperikemanusiaan dan mempunyai tabiat buruk untuk mencapai kemenangan bagi orang yang dibelanya walaupun terpaksa menhancurkan semangat keadilan dan mengorbankan kebajikan masyarakat.

Protokol Kelapan Belas
The Kings of Jews akan dikawal oleh pegawai-pegawai rahsia kerana orang-orang Yahudi tidak akan membuka pintu kepada kemungkinan adanya perancangan-perancangan untuk menentang kegiatan Yahudi.

No comments:

Post a Comment